dimecres, 5 de novembre de 2014

Handmade #1: Àlbums i postals

A vegades volem posar junts un munt de records, gurardar les fotografies de l'última escapada que hem fet o regalar a algú un àlbum amb els millors moments que heu passat junts.
A vegades volem desitjar un feliç aniversari, unes bones festes, una enhorabona.
O senzillament volem fer un detallet per decorar el nostre escriptori.

Avui, us ensenyaré alguns àlbums i postals molt senzills de fer.

Àlbums






















El primer àlbum està fet amb una llibreta amb tapes de cartró que podeu trobar a qualsevol llibreria. A cadascuna hi ha una fotografia diferent de moments molt especials. Perquè no tot fossin fotografies, vaig posar-hi algun text, algun poema... Finalment, la portada té dues etiquetes de Scrapbook que vaig personalitzar amb altres etiquetes i papers i cola amb purporina i lletres amb retalls de diari. 


El segon àlbum és molt més senzill i sobri. Es tracta de dues làmines de paper de cartró ondulat platejades. La portada té un cor retallat amb cartolina també platejat. Les pàgines interiors eren de cartolines negres i en cadascuna d'elles hi havia una fotografia, totes en blanc i negre excepte la darrera pàgina de l'àlbum que tenia moltes imatges petites amb color. Aquest és un estil més seriós però també més íntim. 

Postals 

La primera postal que us ensenyo avui, és del dia de Sant Jordi, per això a la part del davant posa "Feliç dia de la rosa i el llibre..." Sota hi ha un cor de cartó recobert amb tela vermella. Vaig decidir que el vermell i el negre serien els escollits per aquesta postal del dia dels enamorats. Dins vaig posar una cita de William Shakespeare "Dubta que les estrelles siguin foc, dubta que el sol es mogui, dubta que la veritat sigui mentida, però sobretot, no dubtis mai que t'estimo"


La segona postal és el que realment se'n diu "postal". És veritat, avui ja no se n'envien perquè és més fàcil trucar o enviar un Whatsapp però, i la felicitat de veure que algú que està lluny pensa amb tu i t'envia una postal que arribarà al cap d'uns dies? Per mi això és una cosa meravellosa, per això tinc una col·lecció de postals, per això sempre n'envio. La que veieu aquí és de la meva ciutat, aquesta que no em cansaria mai de visitar, Berlín. I un tros de Berlín, va venir cap aquí. 



 I la darrera postal que us porto avui és aquesta. Un estil totalment diferent que ara estic investigant. Les seccions de Scrapbook de les papereries sempre m'havien fascinat i (molt influènciada per la meva supergermana) vaig decidir-me a provar-ho jo també. Com heu vist m'agraden les coses bastant senzilles i per tant amb una cartolina de topos per fora i ratlles per dins n'he tingut prou. Dins, hi he posat una altra cartolina beix lligada amb un cordillet molt fi. Per decorar-ho, hi ha dues cintes verticals a l'interior i dues flors beix i marró i dos cors de fusta a la part exterior. 

Us animeu a provar-ho? 

1 comentari:

  1. els teus àlbums ja porten el segell de Emma Pérez! jiji
    Igual m'animo a fer-ne un i tot!! jajajajj

    ResponElimina