divendres, 16 de gener de 2015

Handmade #2: Regal

Sóc d'aquelles persones que creu que per fer un regal original no cal exprimir la targeta de crèdit. A vegades, n'hi ha prou amb parlar amb la persona que fa anys, que ha acabat la carrera, que ha tingut un fill... I quan dic parlar no em refereixo al típic "què vols pel teu aniversari?" perquè d'aquesta manera obtindràs un "res, ja ho tinc tot" que en realitat és un "espavila't"; quan dic parlar em refereixo a això, a anar a fer un cafè i parlar de tot i segur que en algun moment es parla d'un vull o un m'agradaria. Així doncs només cal fer una llista per recordar el dia que hagis de fer un regal i...voilà: èxit segur!


Aquesta és la història d'aquest regal que he fet per la meva germana. Bé, realment aquest és el regal com a fusió de dues coses que li agraden moltíssim. Ella va néixer al gener, el més del fred i just després de Nadal, per aquest motiu és important pensar bé què li regalaràs. En aquest cas va ser moolt fàcil perquè com és una part de mi només he de fer-lo pensant si m'agradaria o si no a mí. 
Durant aquests dies de festa, entre dinar i dinar ens hem fet un tip de veure pel·lícules d'animació (qui vol mirar un drama i acabar plorant podent gaudir com nens petits de Disney?). Per aquest motiu no podia faltar el darrer personatge adorable d'aquesta indústria d'animació: Olaf de la pel·lícula Frozen. 
Una altra cosa que li agrada moltíssim són els cactus, concretament els minicactus. I...perquè no? 

Com ho faig però, per relacionar el cactus, planta típica i tòpica del desert, amb un ninot de neu? Doncs així: 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada