dijous, 26 de febrer de 2015

6000 gràcies!

Amb un somriure cada vegada que miro al comptador de visites i més il·lusionada que un nen la nit abans de reis, així estic ara que veig que ja heu vingut 6000 vegades al meu blog, al meu espai. Potser no té massa sentit o no és un número massa concret però que voleu que us digui, m'ha fet molta il·lusió. 
Bé, segur que moltes són meves...però deixant-ho de banda GRÀCIES!
Als que veniu des d'alguna de les meves xarxes socials, perquè aquesta pesada no deixa de posar l'enllaç.
Als que veniu des del Twitter del blog i, per tant, a més em seguiu cada dia!!!
Als que us heu equivocat buscant alguna cosa al Google i heu acabat aquí. 
I als que entreu de tant en tant perquè us agrada el que vaig publicant.
A tots, de veritat moltes gràcies, per venir, per llegir-me, per a vegades comentar o fer click a les enquestes que faig. 
Vaig començar el blog el juny de 2011 i fins avui l'he anat modificant, arreglant, madurant, segons he vist. També he anat ampliant continguts, bàsicament perquè amb el temps he anat veient que allò que va néixer com un espai per mi a la xarxa s'ha convertit poc a poc en un projecte que ja forma part de mi i en què estic molt il·lusionada.
Així doncs, us deixo un vídeo que he fet per vosaltres.
Ens llegim molt aviat,

Emma 




1 comentari:

  1. Moltes felicitats guapa! I seguiràs sumant, bon projecte i endavant!

    ResponElimina