dimecres, 29 d’abril de 2015

Sorpresa!

Sí, sorpresa per vosaltres i per mi!
Fa uns dies vaig arribar a veure aquesta entrada.
La TereSM, escriptora, fundadora i editoria de Vullescriure.cat va llençar a través del seu blog i Twitter el projecte 200 muses.
Aquest projecte consisteix en escriure un microrelat, un micropoema...cada dia de l'any (bé quasi cada dia sense caps de setmana i petits imprevistos) a la seva Llibreta Vermella. Però per fer-ho, calia buscar aquesta inspiració, aquestes 200 muses amagades.
Aleshores la compta de Twitter @petitscontes_ va pensar en el meu blog i va escriure a la TereSM recomenant-li per buscar inspiració. I així va ser. Petitscontes i jo ja formem part d'una de les 200 muses i m'ha fet moltíssima il·lusió aquesta participació per sorpresa.
Com m'agrada que això es vagi fent gran!!
Gràcies!

1 comentari: